Livrare, retur si plata
Modalitatea de plata
- plata ramburs
- plata online prin card
- plata in rate online, fara card de credit, prin
Alături de am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit.
Pasii sunt simpli:
1. selectezi ca Metoda de plata, varianta "Plata in rate online, fara card de credit, prin #logo tbibank# " si finalizezi comanda
2. vei fi contactat de un reprezentant al bancii, care iti va genera cererea de plata in rate
3. vei primi un sms cu un link de plata, de unde te vei identifica la distanta pe baza cartii de identitate, in original
4. dupa pre-aprobare, vei primi contractul pe email si vei semna electronic documentele, printr-un cod primit pe sms.
5. noi iti livram comanda.
Este nevoie sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF (salariu, de minim 3 luni sau pensie, de minim 1 luna) sau declaratie de venit inregistrata, ca PFA/PFI/Intreprindere Individuala, Cabinet Medical Individual, Cabinet Avocat etc)
Modalitatea de livrare
Livrarile vor fi facute oriunde in tara prin Fan Courier si Posta Romana. In cazul in care in localitatea dumneavoastra nu ajunge Fan Courier si doriti curierat rapid puteti opta pentru orice firma de curierat (mentionati numele firmei la obesrvatii).
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie al companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule.
Termenul de livrare
In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de aproximativ 24 de ore de la data plasarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare.
In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile in stoc, urmeaza se va comunicam un nou termen de livrare.
Dupa plasarea comenzii urmeaza sa fiti contactat pentru verificarea si confirmarea comenzii.
Costurile livrarii
Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor si de modalitatea de livrare.
Returnarea produselor
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
S.C. Masibo Sport S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produsului trimis de client. Va rugam nu expediati coletul sau coletele cu plata ramburs. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport decat in cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse murdare, ambalaj deteriorat etc.
Returnarea produselor cu defecte
In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris sau prezentarea la sediul S.C. Masibo Sport S.R.L. cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Alte mentiuni legate de returnarea produselor
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor modificate.
La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Costul de transport rezultat in urma returnarii produselor va fi achitat de catre client.
Inlocuirea produselor
In cazul in care ati cumparat un produs si constatati ca marimea aleasa nu este cea potrivita, se poate schimba cu conditia ca ambalajele, eitichetele precum si produsul sa nu prezinte modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, murdarie, etc. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea acestuia, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Astfel, clientul va trebui sa suporte costurile de transport pentru produsul returnat cat si pentru produsul schimbat.